Pàgines

Pack Discografia Completa per al nou disc

Aquest final de 2015, estic enregistrant un nou disc i a l’Abril, us el podrem ensenyar acabat. Amb una formació nova i unes cançons que he intentat cuidar moltíssim.

Tal com estem, es fa complicat assumir els costos que requereix. L’estudi, l’edició, la publicitat, els videoclips...és tota una aventura.

Reconec que m’encanta tot aquest procés, però per tal de poder continuar amb un mínim de professionalitat, necessito la vostra ajuda.

És per això que a partir d’avui i fins al dia 5 de Gener, podreu descarregar tota la discografia d’Un tal Pere per només 4,90€ aquí.

És un pack que inclou l’escolta en streaming il·limitada a l’App gratuïta de Bandcamp i la descàrrega en qualitat superior de:

- Un nou somriure (Disc, 2013)
- Jo decideixo (Single, 2010)
- Dies de sol (EP, 2010)


Per aquells que ja tingueu la discografia, o part de la mateixa, trobareu una opció per a poder REGALAR aquest pack a qui vulgueu i així poder col·laborar.



Gràcies per avançat, per la confiança que ja m’heu donat fins ara i per ajudar-me en aquest nou pas que tanta il·lusió em fa.



...somriure en moviment!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada