Pàgines

Primer número de la revista Mil Veus

Fa dues setmanes es va publicar el primer número de la nova revista Mil Veus. No puc fer gaire més que recomanar-vos la seva lectura. Entre els seus continguts hi trobareu la il·lusió dels que es llencen a buscar els seus somnis i treballen per aconseguir-los. Molta sort amb el projecte Mil Veus!!

A més a més, a la secció musical de la revista hi podreu llegir EL MEU PRIMER ARTICLE.

Confesso que em sona molt bé això de poder dir que he publicat un article. Com a cantautor, continuar el meu aprenentatge com a comunicador amb aquesta mena d'oportunitats és tot un privilegi. Gràcies per la confiança depositada en les meves paraules, he procurat que estiguessin a l'alçada.

Número 1 Mil Veus

L'esperit de Mil Veus és l'esperit d'aquells que tenen quelcom dins seu i treballen per definir-ho i portar-ho a la realitat. Jo trio compartir el que sóc amb les cançons, vivint tal com m'agradaria que fos el món.
T'hi animes?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada